تاریخ : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ Tuesday, 23 June , 2026
3
مدیر حج و زیارت هرمزگان:

حجاج هرمزگانی از فرودگاه شیراز باز می‌گردند

  • کد خبر : 5883
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۱
حجاج هرمزگانی از فرودگاه شیراز باز می‌گردند
علی اصغر دهقانی گفت: حجاج هرمزگانی امسال از فرودگاه شیراز به کشور باز می‌گردند و به صورت زمینی از شیراز به هرمزگان منتقل خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای ساحل، علی اصغر دهقانی، مدیر حج و زیارت هرمزگان،  افزود: با توجه به ادامه تعطیلی فرودگاه‌های هرمزگان از زمان جنگ تحمیلی سوم، حجاج هرمزگانی با پنج پرواز از جده به شیراز منتقل خواهند شد.

وی گفت: امسال ۶۵۰ نفر از هرمزگان در پنج کاروان برای حج تمتع اعزام شده‌اند.

دهقانی افزود: ۳۹۸ تن از زائران هرمزگانی خانم و ۲۵۲ تن آقایان هستند.

وی گفت: زائران هرمزگانی از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت به صورت زمینی به زاهدان و از آنجا با ۳ پرواز به مدینه منتقل شدند.

مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: زائران هرمزگانی پیش از حضور در مکه، هفت روز در شهر مدینه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://nedayesahel.ir/?p=5883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.