تاریخ : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ Tuesday, 23 June , 2026
2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌۱۲ ساعت وصل شد

  • کد خبر : 5911
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۲۹
آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌۱۲ ساعت وصل شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای ساحل، عبدالحمید حمزه ای، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: در پی حملات بامدادی آمریکا، خسارت فراوانی ‌به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک وارد شد.

از صبح امروز ‌تیم‌های کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشین‌آلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لوله‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیب‌دیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.

اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانه‌روزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شد.

لینک کوتاه : https://nedayesahel.ir/?p=5911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.